tisdag 28 december 2010

Berättar mera.......

Ja nu har jag gått och lagt mig då kom jag på att jag ville skriva lite så tänkte berätta lite vad vi har gjort under julen.

De är ju så mycke man ska hinna med att göra som tur är så har inte vi många att köpa julklapp till utan bara till Wilma och de är så skönt att inte stressa över de.
Men sen var de ju våran första jul i huset så vi hade inte en enda jul sak hemma så har fått köpa gardiner och lite jul mys.

Dagen innan julafton så blev de uppesittar kväll ihop med Oscar, Madde, Nellie, Simon och Carro de var riktigt trevligt sedan så blev Oscar, Madde och Nellie kvar över natten så när man vaknade var de bara gå ner och kolla på sista julkalendern och sedan äta en god frukost med allihop. Wilma fick en julklapp av dom och de var en klosslåda i plast som jag hade kolla efter så de var super. Sedan åkte dom hem då var de bara att börja fixa sig inför kulturskatt som skede hemma hos farmor och farfar med min familj och släkt och som sagt Wilma fick mycket fina julklappar och den bästa fick hon av sin morbror som hon bara älskar och de är en dåds där plastbil som hon kan sitta och åka på. :)
Sedan vart de till attåka hem eftersom att vi skulle ha besök dagen efter med för då kom Susanne, Tommy, Frida,Alex, Anton och Leevi på besök så vi lagade god mat och bjöd på sen blev de sen kväll så då orkade inte Frida med familj åka hem så dom blev kvar över natten så nästa dag åkte jag, Frida och Leevi ner på rean och shoppade lite medans dom andra åkte och shoppa lite andra saker. Vart en riktigt trevlig dag sen så åkte dom hem och vi var bara hemma och tog de lugnt sen var julen över :)

Resten av veckan blir de mycket småpyssel hemma och imorgon kväll blir de lite bio för mig och älsklingen vi ska på nya änglagård!
Wilma ska få vara med sin mormor!:)

Ne nu orkar jag inte skriva mer och de är redan mycket att läsa hehe sov så gott alla för de ska jag göra i min nybädadde säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar