tisdag 28 december 2010

Nu har man verkligen vart dålig på att skriva....

Nu har de vart mycket med allt och jag har vart väldigt trött sen har man haft en liten sjukling till dotter så då har de inte blivit så mycket till skrivning men nu är allt över med jul och allt.
Så nu ska man få vila ut sig lite igen.

Snart är de ett nytt år och då börjar ny möjligheter och nya äventyr.
Wilma är snart 10mån och hon har blivit så otroligt stor i mina ögon. De är skrämande vad allt bara springer förbi en.
Man ska verkligen ta vara på varje minut man har med dom underbara.

Sen går även tiden ihop med min älskling så fort i sommar har vi vart tillsammans i 4 år helt otroligt.
Och vi har hunnit med så mycket underbart tillsammans många utlandsresor och bilsemestrar här i Sverige sedan fått en underbar dotter.

Har även träffat nya vänner och några som är väldigt speciella för mig och de är så kul.
Man ska även börja fundera på vad som ska bli nyårslöftet måste ju ha nått.
de bästa är väl om man bara säger att man ska ha ett helt underbart år med min underbara familj och vänner de är ju inte så svårt att hålla. :D

Ne ska ta hand om min dotter som står här och hänger men skriver mer senare ikväll och lägger ut lite bilder... kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar