onsdag 5 januari 2011

Dålig på de här med......

Dålig på de här med att uppdatera. Man tog sig mer tid i början att göra de och nu gör man de bara när man orkar så de kommer lite då och då! :)

Igår var jag på stan med Anna, Izakk och Nadja. De var så trevligt och speciellt att Nadja kom för de är sååå länge sedan man träffade henne. Men hoppas de inte dröjer så länge till innan vi träffas igen. Sen var de absolut kul att träffa Anna som alltid, Izakk blir bara större å större:)


Idag ska jag på bio med min älskade Pernilla och efter den ska vi ut och käka på Limone och vi ska ha de så romantiskt såååå ;)
Ska njuta av att bara få vara för en stund! Hehe!
Hoppas även att jag hinner åka och träna en sväng här snart om farmor och farfar är hemma och kan ha Wilma en liten stund.
Nu är de bara kämpa så man har kropp för att leka med Wilma på stranden och inte i vassen ;) Vi ska börja äta vikt väktar mat här hemma så vi blir lite fit!

Är otroligt lycklig idag och de är så skönt att känna så här..... Ha de bra alla människor och hoppas ni får en lika lycklig dag som jag ska ha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar