torsdag 13 januari 2011

Tatueringar...

Ja n har man skaffa sig nya tatueringar och dom vart riktigt bra. Men de farliga med att börja tatuera sig är att man inte kan sluta sen så ska fortsätta att fixa iordning mina gammla tatueringar sen kommer de komma några nya med.
Alltid kul med lite förändrig här i livet. :D

Håller på och kommer igång med träningen igen efter jul och nyår de är inte svårt att ta sig ditt men de är att man ska ha barnvakt och allt detta som är.
ÄLSKAR att träna man känner sig så pigg och glad när man får göra de sen så märker man hur kroppen bara ändrar sig till de bättre.
Just nu så har jag inte problem med att gå ner utan de som är, är att jag inte har nå muskler så man blir bara tanig om man inte tränar.

Wilma bara växer och växer och de är mindre än två månader kvar tills hon fyller ett år. Helt sjukt!

Idag har jag bara vart hem till farmor och farfar ochg lämna Wilma sen åkte jag och träna sen vart de till att åka hem. :D

Imorgon ska vi träna med Carro sen blir de nog en lunch med henne också.
De var ett tag sen vi gjorde nå tillsammans på tu man hand så där. :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar