onsdag 5 januari 2011

Sova....

Tänk att de ska vara så svårt att sova själv man är ju konstig som inte bara tycker de är skönt när man får vara själv för en gångs skull. Men nej de är inte skönt älskar att ha min älskling hemma hos mig på kvällen när man ska sova.
Sen önskar jag att dom kunde tänka på en, en enda gång under en kväll och lyfta på luren och bara säga hej.
Men men de är väl så de är när dom är ute och festar.


Har ivf haft en helt otroligt bra kväll ihop med Pernilla på bio och sedan mat på Limone. Kan inte ha haft de bättre vi har verkligen kul ihop. :D
Måste hända oftare.
Vi sa även att vi måste ta tag i och ha en tjejkväll med alla underbara människor här snart. Mycket bra ideé tycker jag.
Satt och prata med Carro och de var jätte skönt att få prata lite och bara få klaga lite :P hahaha

Imorgon blir de till att fixa lite saker inge kul att vara hemma med en bakfull kille.
Kanske ska hem till Pernilla och ta en fika.
Sen på lördag ska jag äntligen få fixa mina naglar lite och de ska bli så skönt att få piffa upp sig lite till vardags.
Tack Carro för att du fixa de åt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar