tisdag 26 oktober 2010

BVC idag...

Idag så vaknade man av att klockan ringde men då stängde man av den och somnade om, sedan så vaknade jag av att mamma ringde och då kolla jag på klockan då var den 08.10 och vi ska vara på BVC kl 10.
Men de är första gången på hundra år som inte Wilma vaknade halv 8 och då ska man göra nå så man måste väcka henne de hade vart så skönt att bara få fortsätta att sova....

Men sen kom vi till BVC och då var de vikt och vägning på schemat. :) Nu väger hon 8625g och 69,5cm barnmorskan tyckte hon hade växt väldigt mycket på en månad, från 65 till 69,5 :P men hon står ganska still på vikten så får börja ge henne ännu mer mat men troligen är de så att hon växer så mycket så de tar mycket energi.

Sen vart de hem och vänta på att farmor och farfar skulle komma och hjälpa mig med att kapa garderobdörrar till Wilmas rum.
Efter de så lämnade jag Wilma hos dom för jag skulle till frissan.
Jag vart verkligen nöjd för dom är så jävla bra på Le Dive! :D Så trevliga frissörer.

Efter de hämta jag Wilma igen sen åkte jag hem och laga hemmagjord pyttipanna, så jävla gott. Brorsan var här och titta hur vi ska göra med grunden på huset.

Nu är älsklingen hemma och vi ska kolla på tv och lägga Wilma snart... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar