fredag 22 oktober 2010

Jaha 2dagar sen...

Ja nu har de gått 2 dagar sen jag bloggade.

I torsdags så vart de att åka på öppna förskolan med mitt underbara lilla troll. De är så kul att komma ut och träffa andra barn för Wilma blir helt extas då.
Hon bara ligger på golvet och rullar runt och tittar på vad alla andra barn gör.
Efter de så vart de att åka hem så vi kunde äta lite.
Sen vart de en sväng förbi Djur Magazinet och köpa lite ny kattsand så vi kan få lilla Skrollan att sluta bajsa på golvet.
Sen var de bara att åka hem och börja laga ungspannkaka med grädde och jordgubbs sylt. =) Riktig torsdagsmiddag.
På kvällen vart de bara en massa familjemys.

Fredag vart en underbar dag hur fint väder som helst när man vaknar men riktigt kallt.
Vi fick vakna tidigt både jag och älsklingen utav vårat lilla troll hon ville bara ligga och leka emellan oss men de var riktigt myssigt.
Sen åkte älsklingen och köpte färskt bröd på Maxi så vi kunde få en underbar frukost.
Efter de var de bara att börja ta tag i dagen så älsklingen gick ut och fixa med de han hade att göra och jag fick vara inne jag ;P Så de vart att börja mäta lite på Wilmas rum för jag måste fixa iordning hennes garderob och fixa dörrar till den.

Sen på eftermiddagen kom emils mamma så vi kunde åka och köpa bil åt henne. :D
Efter så åkte vi till Ikea och köpte garderobs dörrar och fönsterlampor som vi har så otroligt dåligt av hemma.

Under dagen när de var så fint väder så tog jag lite fina höstbilder på Wilma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar