måndag 18 oktober 2010

Inget babysim....

Tyvärr så vart de inge babysim för oss idag. Wilma har ju ögoninflamation och har haft de i ca 1mån nu och jag har gjort allt efter konstens regler för att de ska försvinna utan att behöva få nå utskrivert på recept men tyvärr så vill de sig inte. Så ringde till familjeläkaren och fick tid 15.00 idag och dom tyckte inte att jag skulle åka på babysim med henne så då fick vi hoppa över denna gång.
Har nu bara en gång kvar på babysim 1 sen börjar 2:an och då ska vi gå på söndagar så att Emil kan följa med också. =)
 
Så idag på dan har vi vart hemma hos Angelica och snacka en massa skit och tagit en fika. Riktigt trevligt.
Sen var de bara hem och laga mat efter att jag vart hos familjeläkaren till min älskling kom hem och idag vart de köttfärslimpa, potatis och sås. Super gott.
 
Blir även tokig på våran lilla kisse hon bajsar bredvid lådan och jag vet inte vad jag ska göra för att hon ska sluta med de. För om jag inte får henne att sluta med de så måste vi ta bort henne kan ju inte ha en katt som bajsar överallt i huset. Men hon är ju så underbar Wilma bara älskar henne. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar