lördag 11 december 2010

9 månader....

Ja nu var de ett tag sen man orkade skriva eller ja har haft tid att skriva.

Idag blir min underbara dotter 9mån och tiden bara springer förbi en, de innebär att om 3mån är de 1år kalas hos oss :D hehe!

Tänk att man kan trivas så bra med livet som jag gör att få vara mamma och sambo och bara ge bort all kärlek jag har att ge.

Jag trivs så med att jag har börjat träna och äntligen börjat få kontroll på kroppen så man är redo för stranden 2011 så man bara kan konsentrera sig på att leka och ha kul i sommar.

Idag har vi vart och handlat lite saker så att vi kan få ordning på visa saker och jag ska bygga en egen skohylla som man kan ha lite lådor och så kan man sitta på den medans man sätter på skorna och så tror den kommer bli riktigt bra.
Sen har jag tvättat 4 maskiner med tvätt så skönt att få tomt i tvättkorgen.


Nu blir de att kolla på tv och bara ta de lugnt för imrgon blir de att fortsätta med allt fix. Måste passa på medans älsklingen är hemma och hjälper med vårt lilla troll medans jag målar och fixar.

Orkar inte skriva nå speciellt idag är såååå trött. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar