måndag 6 december 2010

helgen bara springer iväg....

Nu har de vart helg igen och då hinner man knappt med ett skit för tiden går så fort då.
Lördagen då vart de till att gå ner en sväng på stan och köpa ny jacka åt älsklingen eftersom att han har gått i sin vårjacka nu så kanske de var på tiden i denna kyla.
Efter de så vart de hem och bara fixa lite hemma och på kvällen så vart de spicey hot och film.

Söndag så var vi och lämnade lite saker vi hade lånat av farmor och farfar och efter de så vart de till Maxi och handla lite som vanligt man får ju handla jämt tycker jag och de är så tråkiga pengar :P
Hemma sen så gjorde vi fläskfile gryta och ris. Mums!

De värsta av allt är att när de har vart så här kallt så har vi fått in nån mus och finns de nå värre odjur att ha hemma eller... Sen har vi världens sämsta katt på att ta död på den hon bara leker med den så att hon tappar bort den. Och våran gammla katt hon orkar inte bry sig när den lilla håller på. :( Men nu har jag satt upp en massa fällor så nu är dom snart borta. :D

Idag blir de bara en fixar dag måste få bli helt klara med saker vi börjar med massor sen står de ett tag och väntar på att de ska bli helt klart så får se hur mycket jag hinner.
Sen ikväll blir de träning igen och de ska bli sååååå skönt men jobbigt :P för man kan aldrig bli bra tränad för att detta ska bli lätt.....


Jag har börja tänka på hur skrämande de är att allt går så fort nu den 11 är de bara 3mån KVAR till Wilma blir 1år vart tar tiden vägen jag vill bara att allt ska vara så här för jämna bara älskar hur mitt liv ser ut just nu.


De här är vad jag älskar mest i hela världen dom som gör mig lyckliga sen har jag ju mina vänner också och ni vet vilka ni är.
De är så skönt att bara kunna ta en fika och prata av sig eller bara veta att ni finns. TACK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar