torsdag 16 december 2010

Länge sen...

Ja nu var de ett tag sen man skrev här men har haft fult upp med att fixa och dona inför jul och så.

Men igår var jag en sväng på stan med dom underbara Pernilla, Anna och Izakk alltid lika mysigt att gå och fika med er! :D
Efter de så var de bara ta sig hem och vänta på att brorsan skulle komma så han kunde vara barnvakt medans jag åkte och träna men Älsklingen han komma hem innan jag kom hem.

Idag har vi vart till öppna förskolan som vanligt och de är så kul att se alla barnen leka dom har ju så kul och Wilma hon bara älskar att vara där.
Idag kommer älsklingen hem tidigare för vi ska på ultra ljud och se om Wilma har nå blåsljud kvar vid hjärtat.
Sen efter de så ska jag till tandläkare men har absolut ingen lust till de bara tråkiga pengar.
Sedan så ska vi till min kusin som fyller år så de blir lite fika.

Livet bara leker på och vi har de underbart här hemma och snart har vi hela familjen semester tillsammans och då blir de bara en massa mys :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar