fredag 3 december 2010

Godaste maten någonsin.....

Igår vart de öppna förskolan så Wilma fick leka lite med dom andra barnen för hon bara älskar att komma iväg och bara få titta på andra barn.
Så de vart en massa mys där först.
Efter de så åkte vi till Maxi och handla lite till den supergoda maten vi skulle bjuda på när älsklingen kommer hem.
Så när jag kom hem var de bara att börja med allt om de skulle hinna bli klart.

Jag gjorde hasselbakspotatis med rostas som jag hade doppat i pepparmix så som man gör peppar biff och till detta vart de chaminjonsås och ost inlindad i bacon som jag stekte och sen ugnsgjorda tomater och sparris som dekoration. :D
Och de var så j.... gott att man ville aldrig att maten skulle ta slut, så mycket bättre än resturang.
Måste få skryta med att man är ju grym på att laga mat.

Sen på kvällen vart de en sväng till Emils mamma och hämta lite bilder från henns dator som vi ska ha, och efter de så var de bara hem och dö på soffan.



Imorse så var de fredags träning igen kl 7 och de är så skönt att få komma upp på morgonen och träna. Sen så stanna och köpa färskt bröd så att vi kan ha lite mysfrukost med min underbara familj.
Efter de så vart de till att fixa en massa saker sen så bara sprang dagen iväg och nu sitter jag här Framför tv:n och datorn själv för familjen min sover redan. :P
Men jag ska se färdigt Idol och jag bara älskar Jays röst och hoppas att han kommer vinna alltihopa.


Imorgon blir de stan för familjen, riktigt mysigt ska de bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar