tisdag 7 december 2010

fult ös medvetslös....

Ja denna dag har jag försökt hinna med lite av alla saker som ska bli klara i vårt hus. Så de är skönt att få stryka några grejer från listan.
Började med att åka på barnvagns bio så att Wilma fick leka av sig lite med dom andra barnen, efter de så åkte vi hem och brorsan kom så han kunde hjälpa mig att hålla koll på Wilma medans jag målade hennes garderob men vart inte klar för hade så liten pensel så måla bara lite sen så åkte vi till Rusta där jag handla lite små saker som skulle handlas sen vart de till IKEA och köpa en hylla som jag satt upp i köket som vi har micron på så äntligen har jag fått bänken fri från allt skit.
Sedan var de dags att börja laga mat och de blev pannbiff, hemma mos och löksås till de.

Fick lägga Wilma vid sju idag hon var så brutallt trött efter sin lekdag med sin morbror. :D

Så idag har jag haft fullt upp hela dagen inte hunnit sitta ner alls... Så de var skönt nu att bara koppla av och kolla lite tv.

Imorgon blir de till att fortsätta pricka av listan med saker... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar