torsdag 11 november 2010

8 mån idag...

De är sjukt vad fort tiden går när man får barn... Idag är min älskling 8mån...

Från att vara ett litet kolli för 8mån sen till att krypa runt och göra en massa bus på mindre än ett år de händer så otroligt mycket på så kort tid så man hinner ju inte med att veta vad som händer.

Från att se ut så här


till att göra detta... :D


Igår när jag kom ut så vart jag så besviken TÖ väder så de vart ingen pulka och inge ut och gå bara vara lite på tomten och skotta lite snö och så.
Så på kvällen vart de att åka och träna så skönt att få röra på dö köttet. ;)
Wilma var med sin mormor medans eftersom att Emil inte kom hem innan jag åkte.

Idag tror jag att de blir en pulka och kanske lite öppna förskolan om jag hinner ditt för de börjar 10 så är lite brottom nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar