onsdag 24 november 2010

Vilket väder....

Vilken dag de har vart, storm ute sen har jag vart små frusen av mig hela dagen.
Jag har fixa lite hemma idag bara en massa såna tråkiga saker som är ett måste. Sedan vart de in på hälla en snabbis innan jag skulle iväg och träna, köpte mig ett par träningsbyxor, ett linne och sen inomhusskor :) 1000kr helt ok pris tycker jag för allt de.
Sen åkte jag och lämna Wilma hos sin mormor och hon bara älskar henne så kul att se.
Så inatt blev hon kvar där för mamma ville umgås med henne, så man längre efter henne de är konstigt man umgås hela dagarna och så är man ifrån varandra en timme eller nå och man hinner sakna dom små såååå mycket. Även älsklingen sa de när jag kom hem utan Wilma, -ska inte jag få träffa min älskling på en hel dag.

Gud vad jag har träningsvärk sen i måndags de är så skönt men ändå jobbigt för kan knappt sätta mig. Hehe!

På söndag är de första advent så nu får man snart börja julpynta hemma :) och tända massa ljus till frukost! :)

Låg och tänkte på hur lycklig man ska vara som har en sån underbar familj och att vi har världens bästa barn att vi är friska och älskar varandra. Man ska inte ta allt förvuxet för en vaket dag kanske de inte är lika bra som de är nunan vet slejf vad som händer.
Lev varje dag som om de vore den sista men med förnuftet i behåll!

Ne nu ska jag kolla efterlyst sen blir de att sova för man måste vara pigg imorgon för då blir de en mysig lunch med Jessica, Pernilla, Anna och Izakk.

1 kommentar: