torsdag 25 november 2010

Ska man vara fin får man lida pin......

Igår var jag med dom undebara tjejerna Pernilla, Jessica, Anna och så var ju lila Izakk och min älskade bebis med och lunchade på stan, riktigt trevligt att få umgås med er.
Sen så fick Wilma ett par byxor och strumpor av Pernilla. "Tack min underbara"

På kvällen så vart de hockey VIK-Örebro och ja dom vann! :D
Wilma fick vara hos sin mormor medans och hon bara älskar att vara där, de är så bra för då behöver man inte känna att man bara lämnar henne vart som helst för man bara ser hur de lyser om henne när hon ser mormor.


Och idag ja då vart de träning på morgonen som vanligt och idag var de skivstång så jobbigt men så skönt efteråt.
Men de är ju så ska man vara fin så får man lida pin....
Jag bara älskar de här med att träna börjar känna mig så mycket gladare när jag får göra detta.

Snart ska vi åka och handla så blir de en liten frukost på Maxi med... :D


Här kommer lite kärleksbilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar