fredag 5 november 2010

haft lite o göra...

jaha nu har man haft lite o göra så har inte hunnit med att skriva.
Torsdagen vart de att först åka till öppna förskolan så Wilma får leka av sig lite med dom andra barnen. Men bara för att hon nästan alltid är minst så kommer dom andra barnen och tar alla saker av henne. :P Hehe hon får ta å bli lite kaxigare.
Sen så på morgonen förästen så börja hon krypa riktigt fort och nu tar hon sig överallt.
Efter öppna förskolan kom Claudia över och vi satt och prata en massa skit och dom små fick leka lite. Mycket trevligt.
Sen vart de bara att vänta på att älsklingen skulle komma hem så vi får käna att nu är de helg för oss. :D

Glömde även att berätta att vi hade de super på skivstångspasset och de var riktigt jobbigt. Men bara älskar att få komma igång och bli fitt igen man har ju mamma kropp så... :P

Sedan idag har vi inte gjort överdivet mycket fast dagen min dag började på friskis och svettis kl 7 då jag var med och körde jympa.
De var riktigt jobbigt för jag har sån träningsvärk i lår och mage sedan i onsdags så när hon sa att vi skulle köra styrka då höll jag på att dö men jag kämpade på. Så nu har jag 2dagars vila innan nästa pass. :D
Sedan köpte jag färskt bröd och åkte hem och käka frukost med min underbara familj.
Vi har även handlat och så har vi hyrt film så såg nyss på film och tittar nu på idol sen blir de nästa film så skönt med mysiga hemma kvällar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar