måndag 29 november 2010

Kallt..

Helt underbart att vakna en vaker dag som denna kan de bli finare ute eller!? :D
Älskar vintern och har alltid gjort.

Fast de som inte är lika kul är att Wilma har sovit så dåligt inatt så att både jag och älsklingen har fått sova dåligt hela natten. Men men sånt är livet ibland har man en sämre natt.

Idag blir de att åka och fixa lite smått och gott först till Rusta och köpa lite mysigt jul pynt, sen apoteket och köpa salva till Wilma, sen en snabbis ner på stan och fixa en sak, sedan får vi se vad som händer men jag tror de blir till att åka hem och så ska Wilma få pröva sin nya fina pulka för första gången.

Sen ikväll tror jag de blir träning vet inte om jag ska vila till på onsdag för jag har sån träningsvärk i låren och har haft de nu i typ 3veckor... :P

Ne nu är de dags att röra på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar