måndag 1 november 2010

Helgen...

Torsdags natten var väldigt jobbig Wilma har inte vart så pigg så hon sover dåligt och jag har själv vart lite kraslig så man var ju trött så när jag vaknade på fredagsmorgonen så var jag så trött att jag bara ville dö har inte vart så trött på år och dar så Emil gick upp med Wilma för självklar vaknade hon jätte tidigt med. 

Sen vart de att åka och fixa en massa saker till Wilmas rum så vi kunde fortsätta med de.

Så äntligen ringde läkarna om Wilmas ögon så vi fick hämta ut ögondroppar för hon hade en bakterie i ögat som vi nu har fått bort.  


Lördagen så vart de till att bara ta de lugnt. På kvällen kom mamma och brorsan över så vi käka hasselbakspotatis och fläskfilé och kollade sedan på Robin Hood.


Söndag var vi till Biltema och handla lite saker sen så ringde Oscar så då åkte vi ditt och fira honom eftertsom att han fyller på tisdag.
Sen var de bara hem och laga mat så älsklingen får matlådor så de vart hemmagjord mos med stekt falukorv.




Men nu är de ny dag och ny vecka och idag ska jag åka till Hälla och kolla på kläder till Wilma och så ska jag leta gardiner till hallen ovanför trappen.

Vart inte så rolig läsning idag orkade inte skriva så mycket och kommer inte riktigt ihåg allt som har hänt.

En super rolig sak som har hänt är att Anna äntligen fått sin son Izakk! Stort GRATTIS till dom.
Kom en massa minnen när hon sa att hon fått honom nu. Tänker på hur lycklig man är när man får sitt barn första gången och man bara älskar dom från första stunden. Allt är bara så underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar