fredag 19 november 2010

En fredag....

Ja min fredag började med att klockan ringde 05.55, då är man inte riktigt människa vid den tiden men de var bara att kliva upp så man får åka och träna kl 7.
De är så skönt att träna på morgonen men även så jobbigt.
Jag bara njuter av att få träna de är så skönt att komma tillbaka till den kropp man hade någon gång för länge sedan och även att träna de har man inte gjort på såååå länge sedan.

Efter de så vart de till att köpa färskt bröd som har blivit den nya vanan vareda fredag. Sedan hem till min underbara familj som fort låg kvar i sängen och mös en massa.

Så nu var de bara till att fixa de som skulle göras denna dag som att lämna in alla bilar på tvätt in och ut vändigt, åka och köpa element till köket, till ikea och köpa vägfäste till tv:n nere sedan kl halv fyra så skulle vi till familjeläkaren med Wilma så hon fick lite host medicin och så köpte vi nässpray.

Nyss så stälde jag mig på vågen och ja nu börjar de närma sig mitt mål men måste bara få lite snyggare mage och lite sånt.




Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på för kul. Den som lever får se. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar